Formaty informacji w YouTube
Możliwości reklamowe w serwisie YouTube są ogromne. Jeżeli wolno Ci połapać się w obecnych formatach reklamowych i wymagasz usystematyzować sobie wiedzę żeby móc rozpoznać i odpowiednio sklasyfikować reklamy na YouTube to ostatni artykuł stanowi dla Ciebie.
Reklama Świnoujście
W obecnym tekście opisane zostały inne typy informacji w YouTube:
Reklamy Display
Reklamy Video
Reklamy Discovery
Reklamy Google Shopping
Reklamy Display
Ważnym z omawianych typów reklamy video na YouTube jest reklama displayowa w formie banerów, które potrafią ujawniać się poza ekranem odtwarzanego wideo oraz bezpośrednio na ekranie filmu.
Zobacz również Ksero Kołobrzeg
Reklamy displayowe towarzyszące wideo
Tenże tymże informacji przedstawia się nad proponowanymi filmami, które szukają się po odpowiedniej stronie. Format 300×250 oraz 300×60 daje się wyłącznie na komputerach. Znacznie efektywny format, który działa do jedzenia uwagi użytkownika YouTube podczas oglądania przez niego filmu w serwisie. Przez wszystek czas trwania materiału filmowego emitowana jest reklama w prostym górnym rogu. Widać toż istnieć zarówno statyczna grafika, animowany baner czy te może panować w klasy tekstowej.
Nakładki reklamowe na ekranie oglądanego filmu
Zarówno na komputerach pokazują się nakładki reklamowe na wideo. Grane są formaty graficzne lub tekstowe o wymiarze 468×60 lub 728×90. Warto zwrócić uwagę, że informacje w klasy tekstowej są przeźroczyste. Skoro nie chcemy spośród nich posiadać, wówczas jest nam zaprojektowanie wersji graficznych.
Reklamy Video
Pomijalne reklamy wideo
To najzwyklejszy format reklamy wideo w YouTube, który można dostrzec przed, w trakcie czy po skończeniu filmu. Firma tej promocji to Trueview Instream. Pominięcie możliwe jest po sprawdzeniu co najmniej 5 sekund reklamy. Po upływie 5 minuty w prostym dolnym rogu ekranu wideo pojawia się przycisk „Pomiń reklamę”. Wciśnięcie go wytwarza zatrzymanie promocji i powrót do malowania filmu. Co ważne, reklama wyświetlana jest zarówno na komputerach, smartfonach, tabletach. Dodatkowo ten model reklamy można jeszcze popatrzyć na telewizorach oraz konsolach do zabaw. W przypadku reklamy Instream możliwa istnieje zarówno sytuacja, w jakiej ukaże się jedna reklama po drugiej.Reklama Świnoujście
Niepomijalne reklamy wideo
Format i przylega do rodziny reklam InStream. Jedyna odpowiedź istnieje taka, iż nie ważna go zignorować i potrzeba obejrzeć informację do końca co w przypadku większych informacji że istnieć nieprzyjemne dla klienta, który zasypywany jest wszelkiego dnia wieloma promocjami w YouTube. W sukcesie takich formatów tak jest zrobić ciekawą, angażującą reklamę, która da uwagę widowni na YouTube i zobaczy z zainteresowaniem taką informację. Reklama Świnoujście
Przerywnik reklamowy
Trwająca zaledwie 6 sekund reklama InStream, jakiej nie można pominąć. Ujawnia się zarówno na pecetach kiedy również smartfonach i tabletach. Inna firma przerywnika, którą możesz łączyć to Bumper Ad.
Sekwencja reklam video
Format reklamowy, jaka stał wpisany w bieżącym etapie. Umożliwia ustawienie kilku reklam video w pór w której będą udostępniane użytkownikom. Dzięki temu tenże model kampanii idzie na „opisanie historii” o swojej renomie i przekonanie do jakości lub wręcz do obrotu przez ten model reklam. Reklama Świnoujście
Reklamy Discovery
Typ reklamy, która promuje konkretny film na kanale w YouTube lub tez sam kanał w współczesnym serwisie. Wyświetlić pewno się w końcach wyszukiwania YouTube czy jeszcze na kartce oglądania filmu w YouTube – po odpowiedniej stronie na liście proponowanych materiałów filmowych.
Reklamy Google Shopping
Karta Sponsorowana
W prawej stronie odtwarzanego ekranu wideo mogą także pojawić się produkty pochodzące z Google Shopping, które korzystać mogą do konkretnego wideo. Po jakimś momencie belka z kartami produktów utrzymuje się do odpowiedniej strony, ale można ją oczywiście rozwinąć, żeby móc jeszcze przejrzeć efekty.
Jak widzisz formatów reklamowych, z których można brać w ramach kampanii Google Ads stanowi nadzwyczaj wielu. Reklama Świnoujście
zobacz również Formaty reklam w YouTube